
Didžiuojamės savo produktais


Mokėjimai ir pristatymas
MOKĖJIMAI
Atsiskaityti galite naudojantis Payseros sistema, kuri priima mokėjimus iš daugelio Lietuvos bankų (Swedbank, Luminor, SEB, Revolut, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele ir kt.). Ši mokėjimo inicijavimo paslauga yra licenzijuojama ir prižiūrima Lietuvos banko. Mokėjimas užskaitomas per keletą minučių.
Taip pat yra galimybė atlikti mokėjimą bankiniu pavedimu į MB Teidetech atsiskaitomąją sąskaitą pagal nurodytą informaciją, kuri pateikiama po užsakymo.
PRISTATYMAS
Užsakymai šiuo metu pristatomi naudojantis Lietuvoje "Omniva", "LP Express", "DPD" paštomatų paslaugomis. Prekės pirkėjui pristatymo laikas gali užtrukti 1-3 darbo dienas, nuo apmokėjimo patvirtinimo, jeigu atskirtu individualiu susitarimu nesusitariama kitaip.
Prekių pristatymas į "Omniva", "LP Express" ar "DPD" paštomatus Lietuvoje kainuoja 2.99 Eur.
_
Gražinimas ir keitimas
GRAŽINIMAS
Pirkėjas gali grąžinti prekes per 14 d. pagal ES reglamentą (https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_lt.htm).
Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę: reikia būtinai susisiekti el. paštu pagalba@arowave.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos. Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą. Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 5 dienas nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
KEITIMAS
Jei gavote nekokybišką, sugadintą ar netinkamą prekę, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@arowave.lt ir pateikite gautos prekės nuotrauką, išsamų problemos aprašymą. Mūsų komanda susisieks ir padės išspręsti susidariusią situaciją kaip įmanoma greičiau.
